Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje #jestemzgor – ogólnopolska akcja crowdfundingowa GOPR i BMW na sprzęt i szkolenia dla ratowników

Wędrując po pięknych polskich górach wiemy, że czuwają nad nami najlepsi ratownicy z GOPR. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal 90% GOPR-owców to ochotnicy i pasjonaci, którzy w pomoc nam inwestują własny czas, a często sprzęt czy środki finansowe.
O autorze
2 min czytania 2020-07-23

W tym specyficznym roku ratownicy będą mieli jeszcze więcej pracy, zdecydowanie przecież wzrośnie liczba osób spędzających wakacje w Polsce. Dlatego BMW i GOPR startują z inicjatywą wsparcia ratowników ogólnopolską akcją crowdfundingową pod hasłem #jestemzgor.

BMW zostało także stałym partnerem GOPR, przekazując Pogotowiu 12 samochodów, głównie hybrydowych BMW X5 z napędem na cztery koła xDrive. 

Partnerstwo z GOPR to kolejny projekt BMW związany z bezpieczeństwem, w tym przypadku nie tylko za kierownicą. 

– Niezmiernie cieszy nas, że rozpoczęliśmy współpracę z BMW, jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek motoryzacyjnych na świecie. Warto podkreślić, że samochody, które otrzymaliśmy do użytkowania, są samochodami hybrydowymi. Dzięki współpracy z BMW testujemy obecnie również samochody elektryczne. Jest to przejaw troski o środowisko naturalne, która zarówno dla nas, jak i dla BMW jest bardzo ważna – powiedział Witold Tomaka, prezes zarządu Głównego GOPR. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Szczególnie cieszy mnie wspólne rozpoczęcie akcji #jestemzgor. Inicjatywa ta przyczyni się do podniesienia świadomości społeczeństwa, że służba w GOPR głównie opiera się na społecznym zaangażowaniu ratowników. Pozwoli również wesprzeć nasze Pogotowie, co  wprost przełoży się na zwiększenie bezpieczeństwa w polskich górach. Obecnie nie ma tygodnia, abyśmy nie prowadzili co najmniej kilkunastu akcji ratunkowych. Dzięki współpracy GOPR z BMW w polskich górach będzie po prostu bezpieczniej – dodał Jerzy Siodłak, Naczelnik GOPR. 

Samochody, które BMW przekazuje ratownikom, to funkcjonalne BMW X5 z napędem hybrydowym typu plug-in. Napęd na cztery koła xDrive umożliwi działanie w trudnych warunkach, zaś technologia hybrydowa typu plug-in to zasięg czysto elektryczny od 67 do 97 kilometrów połączony w pełną funkcjonalnością na długie trasy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– To wspaniałe, że możemy pomóc tak ważnej organizacji, jaką jest GOPR. Bezpieczeństwo zawsze było dla nas bardzo ważne i teraz możemy przyczynić się do jego poprawy nie tylko za kierownicą. Jestem przekonany, że hybrydowe modele BMW X5 świetnie sprawdzą się w trudnym terenie, a możliwość bezemisyjnej jazdy przyczyni się do ochrony przyrody w górskich miejscowościach. Wszystkich miłośników gór zapraszamy do włączenia się w zbiórkę na potrzeby Fundacji GOPR – powiedział Baudouin Denis, dyrektor generalny BMW Group Polska. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogólnopolska akcja crowdfoundingowa połączona jest z kampanią komunikacyjną poświęconą GOPR. Materiały na temat pracy ratowników będą publikowane na portalach internetowych oraz w kanałach społecznościowych GOPR oraz BMW. W kolejnym etapie kampanii, na stronie jestemzgor.pl zostanie utworzony specjalny sklep, a jego dochód również umożliwi zakup sprzętu i organizację szkoleń dla ratowników. 

Za koncept kreatywny i opracowanie wszystkich materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. Produkcją spotu wideo zajęła się spółka produkcyjna Media Ready. Obie spółki należą do Group One.