TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MOVIads i Burda Media Polska zawarły umowę o wyłączności reklamowej w obszarze audio i wideo

Od czerwca 2020 obowiązuje umowa partnerska pomiędzy siecią reklamową audio-video MOVIads a Burda Media International. Tym samym oferta reklam video instream czołowego wydawcy znalazła się w wyłącznej ofercie MOVIads.
O autorze
0 min czytania 2020-07-23

– Nawiązanie współpracy z siecią reklamową, specjalizującą się w obszarze digital audio-video MOVIads było naturalnym krokiem w kierunku komercjalizacji obszaru wideo. Obserwując zmieniające się trendy, zakres współpracy poszerzamy również o obszar Audio, czyli monetyzację powstających podcastów, będących autorskim projektem współpracujących z Wydawnictwem ekspertów. Zakres współpracy obejmuje wszystkie serwisy będące w portfolio Wydawnictwa – mówi Agnieszka Kos-Podlaska, digital sales director Burda Media Polska