– Nawiązanie współpracy z siecią reklamową, specjalizującą się w obszarze digital audio-video MOVIads było naturalnym krokiem w kierunku komercjalizacji obszaru wideo. Obserwując zmieniające się trendy, zakres współpracy poszerzamy również o obszar Audio, czyli monetyzację powstających podcastów, będących autorskim projektem współpracujących z Wydawnictwem ekspertów. Zakres współpracy obejmuje wszystkie serwisy będące w portfolio Wydawnictwa – mówi Agnieszka Kos-Podlaska, digital sales director Burda Media Polska
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024