– Nawiązanie współpracy z siecią reklamową, specjalizującą się w obszarze digital audio-video MOVIads było naturalnym krokiem w kierunku komercjalizacji obszaru wideo. Obserwując zmieniające się trendy, zakres współpracy poszerzamy również o obszar Audio, czyli monetyzację powstających podcastów, będących autorskim projektem współpracujących z Wydawnictwem ekspertów. Zakres współpracy obejmuje wszystkie serwisy będące w portfolio Wydawnictwa – mówi Agnieszka Kos-Podlaska, digital sales director Burda Media Polska
MOVIads i Burda Media Polska zawarły umowę o wyłączności reklamowej w obszarze audio i wideo
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 23.07.2020
- 2 min czytania

Od czerwca 2020 obowiązuje umowa partnerska pomiędzy siecią reklamową audio-video MOVIads a Burda Media International. Tym samym oferta reklam video instream czołowego wydawcy znalazła się w wyłącznej ofercie MOVIads.