Disconnected: Nowa reklama Maerska jak zwiastun filmu akcji

Disconnected: Nowa reklama Maerska jak zwiastun filmu akcji

Duńska firma logistyczna Maersk zaprezentowała niedawno nowy spot zatytułowany „Disconnected”. W reklamie utrzymanej w konwencji kina akcji marka przedstawia swoją wizję dotyczącą transportu oraz logistyki.

Co sprawia, że dana reklama zapada nam w pamięć? Przede wszystkim – świetnie opowiedziana historia, wartka akcja oraz emocje, które na długo pozostają po obejrzeniu spotu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Te wyżej wymienione elementy niewątpliwie znaleźć można w reklamie zatytułowanej „Disconnected”, która powstała w ramach nowej kampanii wizerunkowej duńskiej firmy logistycznej Maersk. 

Bohaterami spotu są cztery różne osoby pracujące z kilku miejsc na świecie, które w pewien sposób są ze sobą powiązane, a ich zadaniem jest rozwiązanie jednego, z pozoru dość błahego problemu. Całości towarzyszy świetna narracja, a także trzymające w napięciu sceny.

Za realizację odpowiada duńska agencja &Co.  

PS

„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar w 2018 roku zwracała uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij