Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Promocja „Sierpień miesiącem darmowych zwrotów” w ANSWEAR.com

ANSWEAR.com wprowadza do swojej oferty darmowe zwroty. Celem promocji jest przybliżenie klientom ciekawych marek, jak i zwiększenie atrakcyjności sklepu na tle konkurencji.
O autorze
1 min czytania 2012-08-06

W sierpniu każdy klient będzie mógł dokonać bezpłatnego zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w sklepie. Wystarczy, że skontaktuje się z kurierem DPD, a paczka zostanie odebrana z wybranego adresu (domu lub pracy) całkowicie za darmo – wszystkie koszty tej operacji pokryje ANSWEAR.com. Niespełniające oczekiwań produkty lub źle dobrane rozmiary to główne powody, które decydują o zwrocie lub wymianie towaru, dlatego oferta ta szczególnie powinna przypaść do gustu osobom stawiającym pierwsze kroki w zakupach odzieży przez internet.

ANSWEAR.com to popularny sklep internetowy, który nie przestaje wdrażać coraz to nowszych rozwiązań, chcąc tym samym zmniejszać bariery w zakupach odzieży przez internet.

– Zależy nam na tym, by przekonać do siebie jak największą grupę osób, które na co dzień korzystają z internetu, a które nie miały jeszcze okazji zapoznać się z markami, jakie dostępne są w naszym sklepie i które pokochał świat – Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce.

Więcej informacji na stronie: ANSWEAR.com/zwroty 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj