Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łąki Łan i Otsochodzi w drugim singlu Lech Music Festiwale Inaczej

Poznaliśmy kolejną odsłonę wakacyjnej akcji Lech Music i Albo Inaczej. Po świetnie przyjętym singlu Natalii Przybysz śpiewającej nową wersję kultowego „Studio, scena, łóżko” Tego Typa Mesa, czas na Łąki Łan interpretujących utwór „Bon Voyage” z repertuaru młodego rapera Otsochodzi.
O autorze
1 min czytania 2020-07-27

Nowy singiel Lech Music Festiwale Inaczej, to połączenie funkującej energii jedynych w swoim rodzaju Łąki Łan i charakterystycznego stylu Otsochodzi. Gitara, syntezatory i wokal frontmana grupy – Paprodziada przenoszą nas z zatłoczonego miasta, wprost na kostrzyńskie pole Pol’and’Rock Festival, po którym festiwalowicze co roku przemierzają tysiące kroków. W te wakacje, choć festiwal nie odbędzie się w swojej standardowej formie, najwierniejsi fani poczują jego ducha na Najpiękniejszej Domówce Świata, kołysząc się w rytm „Bon Voyage” w nowej aranżacji.

– Bon Voyage to dobre hasło na moment, w którym czujemy, że już najwyższy czas kulturalnie wymiksować się z zatłoczonego miasta, z nudnej imprezy, z dala od telewizorów, podziałów, spalin, napiętej atmosfery… Czas zmienić nastawienie. Niech każdy idzie swoją drogą! Do zobaczenia gdzieś na Łące! Bądźmy na Łączu! – podsumowuje muzyczną interpretację wokalista Łąki Łan.

Do singla zapowiadającego płytę winylową Albo Inaczej – Lech Music Festiwale Inaczej, został stworzony teledysk, który dopełnia słoneczny klimat utworu. Muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje to elementy, które od lat przyciągają Polaków i markę Lech Premium na Pol’and’Rock Festival. Taki też obraz festiwalu przedstawia premierowy klip, towarzyszący „Bon Voyage” w nowej aranżacji. Do jego stworzenia wykorzystano materiały archiwalne oraz zdjęcia i video nadesłane przez festiwalowiczów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj