Agata Palmowska wzmacnia Kamikaze jako creative lead

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agata Palmowska wzmacnia Kamikaze jako creative lead

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska, poprzednio creative group head w agencji Plej. W Kamikaze objęła stanowisko creative lead.

Agata Palmowska przed rozpoczęciem pracy dla Kamikaze pracowała w agencji Plej, jako creative group head, obsługując m.in. klientów takich jak: Play, Tchibo, Energizer, Klif czy L’Oreal. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W swojej bogatej karierze zawodowej pracowała także dla takich agencji jak K2, Isobar, Cheil, Publicis i Artegence. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie współtworząc kampanie m.in. dla takich marek jak Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, Volkswagen, czy MSWiA. Ma na koncie kilkadziesiąt polskich i zagranicznych nagród na festiwalach reklamowych. 

W Kamikaze Agata Palmowska objęła stanowisko creative lead. Pracować będzie na ½ etatu, co pozwala jej łączyć pracę w Kamikaze własnymi projektami społecznymi, a także współpracą z agencją brandingową PG Brand Reforming.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij