ROSA zabiera nas w sentymentalną podróż po swoich ulubionych kolekcjach w najnowszej kampanii, która jest ponad sezonami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ROSA zabiera nas w sentymentalną podróż po swoich ulubionych kolekcjach w najnowszej kampanii, która jest ponad sezonami

Marka w swojej międzysezonowej sesji inspiruje nas do zwolnienia tempa i zabiera w sentymentalną letnią podróż po swoich dotychczasowych kolekcjach. ROSA po raz kolejny udowadnia, że jej biżuteria przetrwała próbę czasu, a jej kolekcje można interpretować w dowolny sposób.

– Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają – mówi projektantka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z kolekcji, zestawione ze sobą i zinterpretowane w wyjątkowych letnich stylizacjach.

Ta kampania to zabawa formą i powrót do tego, co najlepsze w projektach ROSY. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.

– To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal – mówi projektantka.

Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.

W sesji, ponownie za inspirację posłużyła natura. Zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawkich ogródków działkowych. Bogactwo przyrody, naturalna kobiecość, proste, niebanalne stylizacje Karoliny Gruszeckiej idealnie oddają charakter marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij