TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

REACHaBLOGGER.pl wprowadza do swojej oferty publikacje sponsorowane w podcastach

Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-29

Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.

Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów – lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.

Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C – przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.

Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta. Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok – mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing