Nowa kampania śmietanek Łaciatych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania śmietanek Łaciatych

Wystartowała nowa wizerunkowa kampania śmietanek Łaciatych 12%, 18%, idealnych do zup, sosów, a nawet kawy czy deserów. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom szerokiego wachlarza zastosowań produktów podczas kulinarnych eksperymentów.

Coraz chętniej odkrywamy nowe kulinarne nurty i spędzamy w kuchni więcej czasu. Gotowanie nie kojarzy nam się tylko z obowiązkiem, ale z odkryciami kulinarnymi. Jesteśmy również bardziej otwarci na nowe smaki. Poszerzyliśmy nie tylko listę swoich ulubionych potraw, które jesteśmy w stanie samodzielnie przyrządzić, ale zaczęliśmy też sięgać po produkty, na które dotychczas rzadko decydowaliśmy się stojąc przy sklepowej półce.

Marka Łaciate w swojej najnowszej kampanii zachęca konsumentów do sprawdzenia śmietanek, które wzbogacą niejedną potrawę i nadadzą jej niepowtarzalnego charakteru. Dlaczego? Produkty te są lekkie, kremowe i posiadają delikatny smak. W składzie znajdziemy również wiele cennych witamin i minerałów. Ich zaletą jest także dostępność. Śmietanki dostępne są w praktycznych kartonikach z zakrętką, co sprawia, że są wygodne w użyciu i łatwe do przechowywania.

W ramach kampanii wizerunkowej produkty promowane są poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat, TVN oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w Internecie – kampania display, social media, YouTube. Więcej inspiracji kulinarnych z użyciem śmietanek Łaciatych konsumenci znajdą na platformie www.najlepszewkuchni.pl. Działania promocyjne zaplanowane są do 20 sierpnia 2020.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij