Pierwszy klip kampanii to dynamiczny teledysk z udziałem Maffashion, podkreślający jeden z podstawowych benefitów smartfonu Galaxy Z Flip, czyli unikalną składaną formę urządzenia. Za reżyserię spotu odpowiadał Alan Willmann, a całość wyprodukowało Sputnik Studio. Kolejne etapy kampanii obejmują działania digital, social media oraz stworzenie wyjątkowych murali w wybranych lokalizacjach.
To kolejna aktywacja, w ramach której marka Samsung współpracuje z Julią Kuczyńską. Maffashion, od premiery smartfonu, odkrywa jego wyjątkowe możliwości i wzornictwo, prezentując na swoim Instagramie kolejne stylizacje inspirowane Galaxy Z Flip.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024