Wkroczenie Applift oraz Verve Group na polski rynek umacnia obecność firmy w EMEA (obszar Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki) oraz na świecie. Jest to możliwe za sprawą coraz większego zasięgu firmy w ponad 20 działających obecnie lokalizacjach, m.in. Berlinie, San Francisco, Nowym Jorku, Pekinie i Buenos Aires.
Applift, spółka należąca do Verve Group, jest dostawca usług marketingowych, który również działa jako agencja 360 dla reklamodawców nastawionych przede wszystkim na urządzenia mobilne. Zakres usług Applift umożliwiają markom i agencjom dotarcie do właściwych użytkowników, konwertując i angażując je za pomocą mobile. Applift łączy w sobie dostęp do największych na świecie platform DMP, ad exchange, wydawców premium i MMP. W połączeniu z transparentnym portalem dla reklamodawców i algorytmami optymalizacji kampanii chronionymi prawami patentowymi, Applift zapewnia niezrównane wyniki reklamodawcom na całym świecie.
Zobacz również
– Jestem niezmiernie podekscytowana wprowadzeniem rozwiązań Applift i Verve Group na polski rynek. Obserwując ewolucję branży mobile w Polsce, uważam, że nadszedł właściwy moment, aby pomóc reklamodawcom skupić się na pozyskiwaniu wartościowych użytkowników poprzez kampanie performance, nastawione przede wszystkim na wyniki realizacji – zauważa Anastasia Liakh.
Według IAB Polska Mobile średnie wykorzystanie smartfonów w Polsce wzrosło o jedną trzecią na początku 2020 roku, co oznacza, że reklamodawcy promujący marki i wydajność tylko na komputerach stacjonarnych tracą potencjalnych klientów, a co za tym idzie ROI. – Reklamodawcy mają dosyć płacenia za dane, które nie odpowiadają dokładnemu wynikowi kampanii. W Applift pomagamy reklamodawcom skupiającym się na performansie pozyskiwać prawdziwych klientów poprzez zapewnienie im w pełni przejrzystego ruchu i oferowanie różnych kanałów do prowadzenia kampanii – dodaje Liakh.
– Applift posiada siedzibę w Berlinie oraz ugruntowaną pozycję w Europie, dlatego też szczególnie cieszy nas fakt, że możemy rozszerzyć naszą pozycję w tym regionie, przenosząc naszą globalną wiedzę do Polski. W polskim rynku dostrzegamy ogromny potencjał, ponieważ coraz większa liczba reklamodawców poszukuje klientów, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. Dzięki naszemu kompleksowemu podejściu marketingowemu możemy pomóc im zdobyć wysokiej jakości klientów na dużą skalę – zauważa Ofir Perry, wiceprezes ds. sprzedaży globalnej w Applift.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Verve Group jest nowo utworzoną platformą reklamową typu privacy-first brand performans, która łączy marki, reklamodawców i wydawców z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Verve Group włącza Applift wraz z jej platformą do marketingu mobilnego opartą na lokalizacji Verve i globalną giełdą reklam mobilnych PubNative zapewniając tym samym połączenie inteligentnej lokalizacji i bogatszych zasobów premium.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Anastasia Liakh, przedstawia Applift w Polsce, obejmując stanowisko senior business development managera