Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marta Tomalczyk dołącza do zespołu wydawnictwa KUKBUK

Do zespołu wydawnictwa KUKBUK dołączyła Marta Tomalczyk, obejmując stanowisko głównej menadżerki do spraw projektów specjalnych oraz rozwoju biznesu. Będzie zajmowała się wsparciem sprzedaży, jak również rozwojem nowych projektów spoza głównej linii działalności wydawnictwa KUKBUK.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

Marta Tomalczyk jest ekspertem w takich dziedzinach, jak zarządzanie relacjami biznesowymi, komunikacja marketingowa oraz sprzedaż. Współorganizowała mi.in. jedną z największych konferencji branżowych – European Executive Forum z ramienia Executive Club. Była project managerem wielu crossmediowych, biznesowych kampanii tematycznych o charakterze content marketingowym. Jest specjalistką w zakresie relacji inwestorskich oraz działań B2C, B2B, B2E. Doświadczenie zdobywała we współpracy z firmami z sektora prywatnego i państwowego, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Pracowała m.in.: w Tomo Group, jako New Business Director, w Walter Herz, jako Client Relationship Director, w Executive Club, jako Business Development Director i w Mediaplanet Publishing House, jako project manager.

Reprezentowała spółki i brała czynny udział w najważniejszych konferencjach, kongresach i forach w Polsce, takich jak: Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei, IMPACT Kraków, czy Business Insider.

Prywatnie miłośniczka jogi, jazdy konnej, nurkowania i jazdy na nartach. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj