Back to the Bars: Heineken w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach

Back to the Bars: Heineken w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach

Marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawia nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

Pandemia koronawirusa na kilka miesięcy praktycznie zamroziła nocne życie, a także branżę gastronomiczną. Wraz ze stopniowym znoszeniem obostrzeń, restauracje, a także puby czy też bary ponownie zaczęły otwierać się dla swoich klientów, lecz z zachowaniem nowych wymogów sanitarnych. Mowa tutaj m.in. o konieczności noszenia maseczek czy też zachowywania 1,5 metra odstępu od drugiej osoby. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z ponownym otwarciem pubów na całym świecie marka Heineken stworzyła nowy spot zatytułowany „Back to the Bars”. W filmie brand w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach i pubach, a także pewne niedogodności wynikające z konieczności przestrzegania zasad social distancingu.

Za pomocą tego spotu marka Heineken zachęca klientów do odpowiedzialnych zachowań w barach w związku z trwającą pandemią, bo tylko to może nas uchronić przed ponownym wprowadzeniem lockdownu. 

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy. 

PS

Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.

PS2

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

PS3

Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią pod hasłem „Otwarci jak nigdy”, w której artysta George the Poet przedstawia manifest marki na temat nowej rzeczywistości. Jest to zarazem pierwsze działanie reklamowe brandu na taką skalę od czasu lockdownu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij