180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.

180heartbeats od kilku miesięcy adaptuje marketingowe materiały graficzne dla gry Cyberpunk 2077 na ponad 30 zagranicznych rynków. Natomiast działania prowadzone przy innych grze GWINT, zespoły Digital Studio i Tech&Lab realizują na takie rynki jak m.in. Hiszpania, Francja, Niemcy, Japonia, Korea Południowa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jako jedna z nielicznych niezależnych agencji na rynku polskim, mamy unikalne doświadczenie w zakresie wdrażania projektów technologicznych nie tylko na rynkach europejskich, ale także azjatyckim. Standardy projektowe oparte o zwinne metodyki takie jak Agile, zbudowały w zespole kulturę organizacyjną, tak wartościową i praktyczną w obecnych czasach. Przekłada się ona na docenianą przez klientów elastyczność, a zarazem gotowość do nieszablonowych projektów. Cieszy nas poszerzenie współpracy z wykorzystaniem kompetencji doświadczonych developerów oraz project managerów z zespołu – mówi Rafał Knap, digital transformation director 180heartbeats + JUNG v MATT.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij