TikTok od A do Z – poradnik poświęcony popularnej aplikacji społecznościowej już dostępny

TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie.
O autorze
1 min czytania 2020-08-05

Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w aplikacji ponad 10 minut dziennie, a 84% czuje się zainspirowanych obejrzanymi treściami. Wzrasta również wiek użytkowników, co sprawia, że TikTok to już nie tylko „aplikacja dla dzieci”.

TikTok stał się skutecznym narzędziem marketingowym i sposobem na dotarcie do milionów osób. Jak skutecznie działać na TikToku, by osiągnąć sukces? W odpowiedzi na to pytanie powstał pierwszy w Polsce podręcznik TikToka, napisany przez Marzenę Bednarską.

„TikTok od A do Z – Podręcznik” to kompendium wiedzy o TikToku dla osób, które chcą utworzyć i prowadzić konto w tej aplikacji, jak również dla tych, które to konto już od jakiegoś czasu posiadają i zastanawiają się jak je „rozkręcić”. Podręcznik w formie e-booka zawiera szereg praktycznych porad, dotyczących nagrywania i montażu filmów, rozwoju konta czy przygotowania strategii komunikacji z odbiorcami. Czytelnik znajdzie w nim również cenne wskazówki, odnoszących się do technicznych aspektów prowadzenia konta na TikToku, jak również interpretacji danych analitycznych, które pozwolą lepiej dopasować content do oczekiwań użytkowników. Wszystko to na 180 stronach, wypełnionych wiedzą o TikTok’u. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marzena Bednarska, znana również jako Classylicious, to autorka bloga classylicious.com, od lat aktywna w mediach społecznościowych (konto classy.licious na Instagramie śledzi prawie 100 tysięcy obserwatorów). Jest absolwentką SGH i magistrem dwóch specjalizacji: Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne. Tematyką Social Media zajmuje się zawodowo i prywatnie. Od 2016 roku jest zatrudniona w sieci kin Multikino, gdzie odpowiada, m.in. za realizację strategii marki w kanałach social media. Multikino, jako jedna z pierwszych marek w Polsce, przeprowadziło akcję marketingową na TikToku.

E-book „TikTok od A do Z – Podręcznik” dostępny jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się