Podsumowanie kampanii dla firm #bądźwidoczny

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podsumowanie kampanii dla firm #bądźwidoczny

Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom w zaistnieniu w środowisku on-line.

W lipcu Agencja NPROFIT zorganizowała pierwsze webinarium wprowadzające w problematykę pozycjonowania. Poprowadził je Adam Suraiya, manager działu SEO, który odpowiadał również za przygotowanie premierowego poradnika podejmującego tematykę pozycjonowania.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Podczas webinarium zwróciliśmy uwagę na najczęstsze błędy, które dostrzegamy na stronach internetowych naszych klientów oraz sposób ich rozwiązania. Podzieliliśmy się także wskazówkami dotyczącymi optymalizacji technicznej strony czy kwestiami związanymi z pozyskiwaniem odnośników. Osoby, które chcą poprawić samodzielnie pozycję organiczną swoich stron, z pewnością miały okazję wyciągnąć cenne informacje i wdrożyć je w życie – mówi Adam Suraiya, manager działu SEO.

W ramach #bądźwidoczny – kampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również przewodniki dla przedsiębiorców.

W środę 5 sierpnia odbędą się darmowe konsultacje poświęcone reklamie sponsorowanej, w ramach których można nadsyłać pytania dotyczące tej problematyki. Kolejne webinarium zaplanowane jest już po wakacyjnej przerwie tj. 9 września.

Przypomnijmy, że kampania #bądźwidoczny skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.  Podczas, gdy docierają kolejne informacje o drugiej fali pandemii i szybkim wzroście zachorowań, firmy coraz częściej będą dbać o umocnienie swojej pozycji w Internecie.

– Ze względu m.in. na tę sytuację Agencja NPROFIT postanowiła działać. Pomagamy firmom zaistnieć na największym rynku – a więc internetowym. Posiadamy dobrze przygotowany zespół. Możemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu – tłumaczy Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.

Kolejne webinarium zaplanowano na wrzesień. Wtedy mowa będzie o reklamie w Internecie. Poprowadzi je Beniamin Mrówczyński, szef działu SEM. Aby wziąć w nim udział, wystarczy się zarejestrować. 

Harmonogram kampanii dostępny jest tutaj.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij