Maciej Turkawski awansuje na group account managera w agencji Schulz brand friendly

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maciej Turkawski awansuje na group account managera w agencji Schulz brand friendly

Maciej Turkawski, związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku, awansował na stanowisko group account managera.

Agencja Schulz brand friendly w ostatnich miesiącach mocno rozbudowuje zespół. Niedawno informowaliśmy o awansach Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na stanowisko associate creative director oraz o zmianach strukturalnych w dziale kreacji. Teraz modyfikacje następują w dziale client service.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maciej Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, TAURON, Kompania Piwowarska, Netto czy Maspex. W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).

– Awans w agencji Schulz jest dla mnie dużym wyróżnieniem oraz nowym, ciekawym wyzwaniem. Szczególnie, że dział client service, którego od ponad dwóch lat jestem członkiem, to zespół świetnych ludzi i profesjonalistów. Co wiem na pewno? Razem jeszcze wiele zdziałamy – komentuje Maciej Turkawski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij