Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Pyć nowym head of strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko head of strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
O autorze
0 min czytania 2020-08-06

Wśród najważniejszych celów Marcina Pycia jako head of strategy jest poszerzanie kompetencji zespołu oraz praca nad wdrażaniem nowych produktów. Wcześniej, jako strategy planner w TalentMedia, brał czynny udział w tworzeniu strategii dla klientów oraz był odpowiedzialny za bieżący nadzór nad długoterminowymi projektami. Wśród nich są jedne z najpopularniejszych kanałów marek na polskim YouTube: Studio Tymbark oraz Urodomaniaczki by Hebe.

Wśród kompetencji działu Strategii znajduje się planowanie komunikatów dla marek, jak również dobranie optymalnych sposobów ich dystrybucji. Przed rozpoczęciem współpracy z TalentMedia, Marcin Pyć był zawodowo związany z agencją Love To Talk oraz American Center Warsaw, gdzie specjalizował się w zarządzaniu mediami społecznościowymi.

Poprzednio działem Strategii w TalentMedia kierował Łukasz Gwiazda, związany z agencją 3 lata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj