PZL przygotował nową komunikację dla Salonów Agata

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZL przygotował nową komunikację dla Salonów Agata

Salony Agata ruszają od sierpnia z nową serią spotów reklamowych kontynuujących dotychczasowy format, podkreślający wszechstronność oferty. To już trzecia kampania marki przygotowana przez agencję PZL.

W tegorocznej odsłonie komunikacji po raz kolejny zobaczymy Małgorzatę Sochę. Tym razem jednak ambasadorka marki wystąpi w nieco innej roli, bowiem na ekranie pojawi się również aktorka Ewa Kasprzyk. Razem wcielą się w postacie związane ze sobą tyleż rodzinnie, co anegdotycznie – synową i teściową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak przyznaje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata, urozmaicenie spotów podyktowane było chęcią mocniejszego niż do tej pory osadzenia sposobu komunikacji w insightach i potrzebach konsumenckich: – Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w której rolę wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś”, oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte na insightach i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację, pomyśli: „Ja mam podobnie!”.”

W nowych spotach widzowie będą mieli okazję przyjrzeć się dylematom i motywacjom towarzyszącym konsumentom przy zakupie mebli i dodatków. Szczególne zaakcentowanie znaczenia relacji rodzinnych jest nieprzypadkowe.

Jak przekonuje Kot Przybora, dyrektor kreatywny agencji PZL, prezentowany produkt stanowi jedynie przyczynek do mówienia o wyższej, emocjonalnej wartości, jaką jest dom i domowa atmosfera: – Możemy powiedzieć, bez żadnej przesady, że dom to cały nasz świat. Szczególnie ostatnio tak jest, prawie dosłownie, i chociaż nasze życie się skomplikowało, to dalej jest w nim przecież miejsce na poczucie humoru i dystans. Choć napięcie między mieszkańcami czasem rośnie, bo codzienność jest trudniejsza, można je rozładować i zobaczyć, że w tych naszych małych sporach i perypetiach jesteśmy w zasadzie dość zabawni. Salony Agata, jak mało które, znają się na domu, a teściowe i synowe, jak mało kto w tych rodzinnych układach, mają niezwykle bogatą i intensywną relację. I nawet jak życie wróci do normy, to to akurat się zupełnie nie zmieni. Uśmiechnijmy się, bo szczęśliwy ten dom, gdzie teściowe są. I ładny, a to zapewniają meble z salonu Agata.

Jednocześnie zasadniczy przekaz płynący z komunikacji pozostaje taki jak dotychczas. Głównym celem marki jest zaspokojenie potrzeb różnych grup konsumentów. Szeroki wybór mebli i dodatków sprawia, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od preferencji. Zmianie nie uległy również warstwa wrażeniowa i tonacja spotów. Przestrzeń sklepowa ma być miejscem, w którym konsument poczuje się swobodnie, do którego będzie chciał wracać, a sama marka ma wywoływać ciepłe, sympatyczne skojarzenia. Stąd utrzymanie reklam w konwencji lekkich scenek dialogowych o humorystycznym zabarwieniu, niezmiennie gwarantujących procesowi komunikacji takie efekty jak wyróżnialność i zapamiętywalność.

W ramach planowanych działań przygotowano tematyczne spoty telewizyjne i radiowe oraz materiały wideo do emisji w internecie na kanale YT i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook.

Za przygotowanie kreacji odpowiadał team w składzie: Weronika Majchrzak i Małgorzata Grochala. Spoty wyreżyserował Kot Przybora, zaś autorem zdjęć jest Piotr Sobociński. Całość produkcji zrealizował Film Republic.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij