Young Creatives 2014 – zapisy już trwają

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Young Creatives 2014 – zapisy już trwają

Zapisy do Young Creatives 2014, konkursu organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zostały oficjalnie otwarte. Teamy młodych kreatywnych, lub agencje w których pracują, mogą przysyłać zgłoszenia udziału w konkursie do 24 stycznia.

W tym roku po raz pierwszy na Festiwalu Cannes Lions kategoria Young Lions PR, a więc nagrodzeni w polskich eliminacjach w kategorii PR, będą rywalizować z teamami z całego świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W każdej kategorii – PRINT, CYBER, FILM, PR oraz DESIGN mogą startować osoby, które nie ukończyły 29 roku życia. Identyczne warunki muszą spełniać młodzi mediowcy, startujący w dedykowanej im kategorii Young Media Lions. Z kolei kategoria CLIENTS, dostępna jest dla młodych marketerów poniżej 31 roku życia.

Zakwalifikowane do konkursu zespoły zmierzą się z briefem przygotowanym przez przedstawicieli firm i instytucji będących partnerami konkursu. Prace w odpowiednich kategoriach zostaną ocenione przez jurorów Polskiego Konkursu Reklamy KTR i Innovation Award Media Trendy. Nagrodą dla zwycięzców poszczególnych kategorii będzie udział w konkursie Young Lions na Festiwalu Cannes Lions 2014.

Zadania konkursowe różnią się od siebie, zależnie od kategorii – wszystkich jednakże obowiązuje ta sama zasada – pracę należy przygotować samodzielnie w ciągu 24 godzin. Wyjątkiem jest kategoria FILM, gdzie na nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu wg przedstawionego briefu, teamy mają 48 godzin. W przypadku PRINT zadaniem będzie wykonanie layoutu reklamy prasowej. Osoby startujące w kategorii MEDIA i PR przygotują propozycje innowacyjnej strategii. W przypadku DESIGN zadanie będzie dotyczyło przygotowania identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu opakowania. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS stworzą brief kreatywny. Nowe, w porównaniu do lat ubiegłych, wyzwanie postawiono w kategorii CYBER – tam uczestnicy będą opracowywać zintegrowaną kampanię w Social Mediach.

Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz większą popularnością. W 2013 roku w wydarzeniach Young Creatives udział wzięło prawie 1000 osób.

Eliminacje będą odbywać się między 10 a 20 lutego w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.

Dodatkowe informacje na stronie www.young.ktr.org.pl oraz Young Media Lions: www.mediatrendy.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Aktualizacja 23.01: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, organizator konkursu Young Creatives, zdecydował się przedłużyć ostateczny termin zapisów do 31 stycznia. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij