Opus B rozpoczyna współpracę z DLF

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B rozpoczyna współpracę z DLF

Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot – robota odkurzającego Roomba.

Zadaniem zespołu Opus B będzie przygotowanie wizerunkowej kampanii digital oraz VOD. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

DLF to autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce. iRobot jest pionierem i światowym liderem w produkcji robotów do użytku domowego. Producent robotów odkurzających Roomba oraz robotów mopujących Braava swoją działalność skupia na tworzeniu rozwiązań, które mają za zadanie zastąpić nas w codziennych obowiązkach domowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij