Nowy format jest kontynuacją współpracy z komikami, którzy dotychczas na kanale YouTube o nazwie Dobre Noviny, co tydzień komentowali pozytywne wiadomości z Polski i świata. W najnowszym programie Michał Kempa i Piotr Szumowski w charakterystyczny dla siebie, humorystyczny sposób zaprezentują widzom ciekawe strony Czech, przeplatając to nieco absurdalnymi skeczami.
– Zapraszamy naszych widzów w nietypową podróż. Nasi wysłannicy do Czech pokażą ciekawe i zabawne strony Czech jakich jeszcze nie znamy. Szczególnie teraz, gdy możliwości podróżowania są bardzo ograniczone, nasz program jest ciekawym i wesołym sposobem na wyprawy online. Mamy nadzieję, że spodoba się on naszym konsumentom – mówi Anita Matuszewska, starszy specjalista ds Marketingu w Carlsberg Polska.
Zobacz również
Program składa się z 10 odcinków, pierwszy wyemitowany został 6 sierpnia, zaś emisje kolejnych planowane są co tydzień, w czwartki o godzinie 18.00. Obejrzeć je można na tej stronie.
Materiały powstają we współpracy ze Stand Up Polska, za realizację i stronę kreatywną kampanii odpowiadają agencje Initiative oraz Reprise, a za produkcję Dynamo Film.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]