TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

38 Content Communication dla Hyal-Drop multi – edukacja na temat suchego oka z udziałem instagramerów i ekspertów

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

#NieMęczIch – pobudzamy dyskusję

Do tej pory, nikt nas nie nauczył, że wraz z postępem technologicznym, zmianami stylu życia w zupełnie inny sposób powinniśmy też dbać o nasze oczy, które są narażone na dużo większe zmęczenie niż kilkadziesiąt, a nawet kilkanaście lat temu, przez co mogą piec i szczypać, a także stawać się suche czy zaczerwienione. W odpowiedzi na te dolegliwości, pojawił się pomysł przeprowadzenia akcji #NieMęczIch, której celem było zaprezentowanie manifestu oczu i zwrócenie uwagi na to, jak intensywnie codziennie eksploatujemy nasze oczy. Do współpracy przy akcji zostały zaproszone Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, których zadaniem było przez jeden dzień filmowanie swojego życia i codziennych aktywności tylko z perspektywy oczu. Zaproszone gwiazdy pokazały, jak wiele wyzwań codziennie stawiamy naszym oczom – pierwsze przebudzenie i kontakt z Instagramem, przegląd wiadomości do śniadania, nauka online z dziećmi, zakupy przez Internet czy wieczorny relaks przy serialu lub grze. Trzeba przyznać, że to codzienność dla większości z nas… Efekt? Zmęczenie, pieczenie i suchość oczu, które doskwierają nam zdecydowanie zbyt często, a wystarczy zadbać o ich regularne nawilżanie. Akcja została pozytywnie odebrana, generując łącznie kilkadziesiąt tysięcy polubień i kilkaset komentarzy.

Działania na szeroką skalę

W ramach działań edukacyjnych, agencja zaplanowała wspólnie z klientem przeprowadzenie akcji „Mój codzienny maraton” z udziałem grupy influencerów. Pomysł na akcję? Budowanie świadomości poprzez zaprezentowanie „Maratonu”, jaki codziennie fundujemy naszym oczom. Maraton biega się co najwyżej raz na kilka miesięcy… a nasze oczy pokonują go codziennie po ekranie komputera, telefonu czy telewizora. Treści związane z tym przekazem pojawiły się na blogach i kanałach społecznościowych twórców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców, których profile pozwoliły dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Hyal-Drop multi, prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers i Justyna Spychalska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się