„W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” – nowa akcja sieci Lidl Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” – nowa akcja sieci Lidl Polska

Lidl Polska przygotował akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy.

W Lidlu oszczędzanie ma swój dom!...

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

…Takim słowami Lidl Polska zwraca uwagę na istotę oszczędzania, które w długiej perspektywie uczy nas odpowiedzialnej postawy, pozwala na realizację własnych celów, a także promuje dobre nawyki u dzieci i młodzieży. Jednocześnie Lidl przypomina, że zakupy w sklepach sieci to gwarancja oszczędności nie tylko pieniędzy, ale także czasu.

Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska będziemy mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, w tym w naszym koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę. Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik. 

Najnowsza akcja sieci jest skierowana do wszystkich klientów, bez względu na wiek – każdy ma prawo oszczędzać i czerpać z tego radość.

– Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij