TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łukasz Lewandowski (K2): marketing zajmuje się mną

Łukasz Lewandowski (K2): marketing zajmuje się mną
Tym razem z Marketingowa 11 zmierzył się Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający agencji K2.
O autorze
1 min czytania 2012-08-08

1. W marketingu internetowym najważniejsze jest…

to samo, co w każdym innym. Aby zrobić coś lepiej niż inni.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

Modna Nokia, moblog.pl i Druga Strona K2. Najstarsi w branży powinni kojarzyć te projekty, młodzi niech nie kojarzą i robią swoje.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

jak odpowiedzieć na marketingową 11stkę, tak żeby nie powtórzyć się po innych 😉

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

www.k2.pl. Wejdź i zobacz dlaczego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

kampania NBA Playoffs 2008 – There can be only one, bo jak ją oglądam to przez 30s targa mną więcej emocji niż podczas oglądania 6 części Gwiezdnych Wojen.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

pytanie, na które można wylać wiele mądrych słów, ale lepiej zajmijmy się na razie tym, aby te „stare”, czyli social i mobile marketing udowodniły swoją skuteczność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

te, których nie warto tu dalej reklamować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

miłość, przyjaźń i zrozumienie. Dobra, wystarczy to ostatnie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

niestety nie mam pojęcia skąd. Za każdym razem jest to inna sytuacja, której nie umiem powtórzyć.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

podniósłbym cenę do absurdalnego poziomu („najdroższy t-shirt świata”) i to powinno wystarczyć, żeby sprzedało się wszystko na pniu.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

marketing zajmuje się mną.