Kilkanaście plakatów-portretów ludzi sztuki, nauki, społeczników i aktywistów, narysowanych charakterystyczną kreską Andrzeja Wieteszki, tworzy atrakcyjną zewnętrzną galerię sztuki.
Cykl portretów osób związanych z Warszawą jest inauguracją współpracy Warexpo z projektantami, ilustratorami, fotografami, których prace w najbliższych miesiącach będą eksponowane na najnowszych nośnikach digital signage należących do spółki Warexpo.
75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu, są początkiem sieci smart citylight tworzonej przez spółkę Warexpo. Dzięki elastycznej technologii ekrany umożliwiają przekazywanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Eksponują również informacje ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan jakości powietrza.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing