Użytkownik zrobił sobie tatuaż z logo Bolta – marka wprowadziła w związku z tym nową formę płatności

Użytkownik zrobił sobie tatuaż z logo Bolta – marka wprowadziła w związku z tym nową formę płatności

Mieszkający w Gdańsku 27-letni Adam postanowił wytatuować sobie na łydce logotyp Bolta. Zainspirował w ten sposób popularną platformę, która od teraz przyjmuje płatności tatuażem.

Do aplikacji Bolt została wprowadzona nowa forma płatności – wirtualne tatuaże. By z niej skorzystać, należy opublikować na Instagram Stories zdjęcie z użyciem przynajmniej jednej z 18 naklejek-tatuaży zaprojektowanych przez Bolt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Skąd taki pomysł? Otóż, twórcy platformy zainspirowali się działaniem pewnego użytkownika, który postanowił wytatuować sobie na łydce logotyp Bolta. Liczył tym samym na bezpłatne przejazdy. Jak mówią przedstawiciele Bolta, jego plan się powiódł ;).

– Innowacja albo śmierć. Te słowa Jacka Collisa to podstawa naszego biznesu. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych użytkowników, z dumą ogłaszam, że od dziś Bolt jest pierwszą aplikacją na świecie, która akceptuje płatności tatuażem – mówi Maksymilian Malicki, global brand manager Bolt.

Tatuaże Bolt zostały zainspirowane przez najbardziej popularne wzory malunków na ciele – od tribala, przez chińskie znaki, aż po celtyckie runy. Po wpisaniu hasła „Bolcik” w wyszukiwarce biblioteki naklejek, wyświetlą się dostępne możliwości ozdobienia zdjęcia.

Co więcej, wśród osób, które udostępnią w Instagram Stories zdjęcia z tatuażami Bolt i oznaczą platformę, marka wybierze najbardziej kreatywne zgłoszenia, a ich autorzy otrzymają kody zniżkowe na kolejne przejazdy. 

PS

Patoinfluencerka Linkimaster opublikowała na swoim Instagramie relację, w której pochwaliła się, że korzysta z usług Ubera. Bolt postanowił więc wykorzystać to do promocji swoich usług i zareklamował się hasłem „Aplikacja do zamawiania przejazdów, z której nie korzysta Linkimaster”.

PS2

– Przyjemnym trendem jest to, że marki stają się coraz bardziej ludzkie. I to nawet te z tych poważnych sektorów, jak na przykład bankowość. Wychodzą do ludzi i mówią jak ludzie, a nie jak marketerzy – z Marketingową 11 zmierzył się Maksymilian Malicki, global brand manager marki Bolt.

PS3

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet Bolt postanowił zwrócić uwagę na istotny problem nierówności płacowej w Polsce. Z tego powodu marka oferowała swoim klientkom zniżkę, która „nigdy nie powinna istnieć”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij