Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowi specjaliści w Gameset (grupa LTTM)

Gameset (grupa LTTM) powiększa zespół o trzy nowe osoby. Do działu agencyjnego dołączył Bartosz Semegin (junior project manager), a zespół produktowy wzmocnił Jacek Bogdanowicz (product manager). Utworzono także stanowisko PR managera, które objęła Karolina Kałużyńska.
O autorze
0 min czytania 2020-08-13

Jacek Bogdanowicz jako product manager zajmuje się tworzeniem i rozwijaniem produktów własnych firmy oraz ich monetyzacją. Wcześniej pracował w Grupie Abstra, gdzie koordynował wewnętrzne inicjatywy firmy oraz w marketingu Legii Warszawa.

Karolina Kałużyńska jako PR manager Gameset odpowiadać będzie za strategię komunikacji, reprezentację agencji na wydarzeniach branżowych, media relations i prowadzenie kanałów społecznościowych. Doświadczenie z zakresu komunikacji w branży gamingu i esportu zdobywała przy realizacji projektów i stałej obsłudze komunikacyjnej klientów w Monday, agencji komunikacji zintegrowanej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bartosz Semegin objął rolę junior project managera i odpowiada w Gameset za przygotowanie ofert i kompleksową obsługę projektów agencji. Wcześniej związany był z Fantasyexpo, gdzie również odpowiadał za zarządzanie projektami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się