Marketingowe podcasty (cz. 11): „Project: People Podcast”

Marketingowe podcasty (cz. 11): „Project: People Podcast”
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-08-14

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Szukasz cennych wskazówek w obszarze strategii marketingowych i biznesowych, chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu stron, rozwijaniu produktów oraz ich promocji? Teraz masz to na wyciągnięcie ręki, a właściwie słuchawek, ponieważ do grona podcasterów dołączyła agencja strategiczna Project: People.

Project: People Podcast jest cyklem podcastów tworzonym przez ludzi z pasją, którzy na co dzień projektują rozwiązania w oparciu o holistyczne podejście, strategiczne myślenie, tworzą rzetelne badania UX, szybkie eksperymenty i testy, oraz rozwijają produkty w oparciu o analizy biznesowe i badania rynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy odcinek powstaje na kanwie faktycznie zrealizowanych projektów, dlatego ten podcast dostarczy Ci informacji o dobrych praktykach i rozwiązaniach, które możesz wdrożyć od zaraz. Wszystko to oparte na zebranym w zespole doświadczeniu w pracy z klientem.

– Project: People Podcast to audycja, w której omawiamy problemy biznesowe i ich rozwiązania na konkretnych przykładach. „Przychodzi klient do Project: People i mówi” – czyli dlaczego powstał nasz podcast? Pomysł z podcastem zrodził się z nieodpartej potrzeby dzielenia się wiedzą, kiedy stwierdziliśmy, że nasze case studies w formie pisanej są niewystarczające. Seria naszych podcastów skierowana jest do właścicieli i twórców startupów, dojrzałych firm czy korporacji, osób, które zajmują się produktami, UX-em i sprzedażą – tłumaczy Beata Mosór-Szyszka, CEO firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podcast dostępny jest na Spotify, YouTube, Apple Podcast i Google Podcast.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się