„Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi Taste The Beat. W drugiej kolaboracji artystycznej pojawili się: topowy polski raper Sarius, nowa fala ambitnego popu BARANOVSKI oraz nagradzany na całym świecie kontratenor Jakub Józef Orliński. Ta nieszablonowa produkcja jest kolejnym elementem platformy muzycznej, której pełny obraz widzowie otrzymają już niebawem. Z nietypowych połączeń artystycznych powstaną jeszcze dwa utwory. Za produkcję wszystkich czterech singli odpowiada Sir Mich.
Punktem wyjścia każdej kolaboracji projektu są szeroko pojęte brzmienia hip hopu, rapu oraz R&B, które splatając się z innymi gatunkami tworzą muzykę miejską. Dlatego osią projektu są współprace artystów pokroju Kaliego, PlanBe czy Sariusa z reprezentantami innych gatunków - Klaudią Szafrańską, Jakubem Orlińskim czy BARANOVSKIM. Te nieoczywiste miksy nadają Pepsi Taste The Beat unikalnego i wyjątkowego charakteru podkreślającego DNA marki.
Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.
Pepsi Taste The Beat to nowatorskie zjawisko na polskiej scenie muzycznej. Niedosłowne połączenia muzyczne, niekonwencjonalne podejście do lifestyle’u, to ekspresja wyrażana na każdym etapie kreacji. Urban. Taste. Beat.