Facebook wprowadza nową funkcję dla biznesu: płatne wydarzenia na żywo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook wprowadza nową funkcję dla biznesu: płatne wydarzenia na żywo

Facebook uruchomił właśnie płatne wydarzenia na żywo – nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych, które pomoże rozwinąć ich działalność. Odtąd zarządzający stroną na Facebooku będą mogli pobierać opłatę za uczestnictwo w organizowanych przez siebie wydarzeniach na żywo.

Funkcja będzie dostępna w Facebook Live podczas tworzenia transmisji na żywo oraz w Messenger Rooms, żeby dać możliwość twórcom organizowania płatnych, kameralnych wydarzeń, zapewniających większą interakcję z odbiorcami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Facebook dokłada starań, aby wesprzeć małe przedsiębiorstwa, dlatego do końca 2020 roku nie będzie pobierał prowizji od przychodu z płatnych wydarzeń online. 

Więcej informacji na temat nowej funkcji znajduje się tutaj.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij