Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Kontynuując założenia kampanii „Głośni w łóżku”, Durex zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz, w specjalnej strefie marki na Allegro, udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.
O autorze
1 min czytania 2020-08-18

Od Międzynarodowego Dnia Seksu, Durex, w kampanii „Głośni w łóżku”, zachęca pary do wspólnych rozmów o intymności i poszukiwania idealnego dopasowania. W specjalnie stworzonym spocie pokazane zostały prawdziwe pary, ich historie oraz to, jak odpowiednia komunikacja przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenia z seksu.

Kontynuując swoją misję, Durex stworzył limitowaną serię zestawów z produktami polskich twórców. Powstałe kompozycje nie tylko stawią czoła potrzebom par, ale także pomogą im stworzyć przyjazną do rozmowy atmosferę. Zestawy dostępne w specjalnej strefie Durex na Allegro występują w trzech wariantach – z trzema opakowaniami wybranych prezerwatyw: Supercienkimi, Powiększonymi lub Dopasowanymi. W każdym zestawie znajduje się również zapach do wnętrz od marki Mo61, a także kolaż autorstwa Beaty „Barrakuz” Śliwińskiej, którego układ można zmieniać według własnej wizji. 

– Kampanię „Głośni w łóżku” rozpoczęliśmy premierą spotu, w którym na podstawie autentycznych historii par, pokazaliśmy, jak dużą rolę w związku ma otwarta komunikacja i mówienie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Wierzymy, że wiele osób przekonało się do naszego przekazu i albo zaczęło podejmować temat seksu w rozmowach, albo chciałoby to zrobić. Dla tych drugich, którym brakuje jeszcze trochę odwagi, wspólnie ze wspaniałymi polskimi twórcami, stworzyliśmy specjalne zestawy. Mamy nadzieję, że zapach i kolaż zbudują atmosferę sprzyjającą intymnej rozmowie, a nasze produkty pozwolą odkrywać rozkosz dopasowania – komentuje Magdalena Pichelska-Fedorczuk, wellbeing category manager.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Głośni w łóżku” skierowana jest do osób będących w związkach – szerokiej grupy odbiorców o bardzo zróżnicowanych potrzebach. Z tego względu, częścią projektu jest promocja równie różnorodnej linii Durex Invisible. W jej skład wchodzą trzy rodzaje prezerwatyw oferowanych w zestawach dostępnych na Allegro – Durex Invisible Supercienkie, Durex Invisible Powiększone oraz Durex Invisible Dopasowane. W ramach linii dostępny jest również czwarty wariant – Durex Invisible Dodatkowo nawilżane. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Tym samym marka pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary i umożliwić każdemu czerpanie maksimum satysfakcji z seksu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing