Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

On Board Think Kong wspiera komunikacyjnie Tarczę Finansową PFR

Polski Fundusz Rozwoju powierzył komunikację interaktywną oraz wsparcie public relations akcji „Solidarni Zwyciężymy” agencji OBTK. Akcja jest realizowana w ramach wsparcia programu pomocowego Tarcza Finansowa PFR, z którego skorzystało ponad 345 tys. polskich przedsiębiorstw.
O autorze
0 min czytania 2020-08-19

Zakres współpracy dotyczy reklamowych usług interaktywnych i komunikacyjnych wspierających PFR w promocji rządowego programu pod nazwą Tarcza Finansowa PFR i realizacją tych działań, w związku z pandemią wirusa SARS-CoV-2.

Za przygotowanie propozycji działań i realizację umowy po stronie agencji odpowiadają zespoły Social Media i Public Relations. Kreację na potrzeby mediów społecznościowych tworzy studio graficzne agencji.

Projekt został pozyskany w drodze konkursu, w wyniku którego została wyłoniona najciekawsza oferta. Umowa obowiązuje od początku lipca do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj