Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żabka rozpoczęła wdrożenie ponadstandardowego programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” z międzynarodowym partnerem TÜV Nord

Żabka we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości.
O autorze
2 min czytania 2020-08-21

Audyt w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” obejmie wszystkie ponad 6400 sklepów Żabka. Nowe placówki będą poddane ocenie nie wcześniej niż po 2 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Audytorzy sprawdzą  m.in. czystość sali sprzedaży, mebli oraz pozostałych pomieszczeń, na stoisku Żabka Café czy w otoczeniu sklepu. Zweryfikują również stan techniczny wyposażenia placówek, a także skontrolują, czy zapewniają one środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Sklepy, które pozytywnie przejdą ocenę, otrzymają znak BiH+, potwierdzający spełnienie wymagań programu.

– Nasi franczyzobiorcy docenili ogromne wsparcie, jakiego im udzieliliśmy w trakcie wybuchu pandemii w kontekście zapewnienia we wszystkich sklepach np. środków dezynfekcyjnych, maseczek, przyłbic itd. Doceniają to klienci, którzy  wybierając zakupy w sklepach Żabka, mogą czuć się bezpiecznie. Mając  świadomość, jak istotnie jest obecnie zachowanie bezpieczeństwa w sklepach podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu w naszych placówkach ponadstandardowego na rynku audytu higienicznego w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Naszym celem jest, aby każdy z nich przeszedł pozytywną ocenę. Znak BiH+ od TÜV NORD jest bowiem dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych – mówi Joanna Kasowska, dyrektor ds. Zarządzania Jakością i Środowiskiem Żabka Polska.

– Otrzymanie specjalnego znaku programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” oznacza spełnienie przez sieć dodatkowych wymagań w zakresie bezpieczeństwa higienicznego. Jest to jeszcze bardziej istotne w obecnej sytuacji pandemii. Dzięki uzyskaniu pozytywnej oceny oraz otrzymaniu znaku BiH+ wydanego przez TÜV Nord Polska wzrośnie zaufanie do sklepów, które staną się dla klienta jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dokonywania zakupów – mówi Aneta Sikorska, dyrektor Pionu Certyfikacji Żywności w TÜV NORD Polska.

Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom środki ochrony indywidualnej, takie jak: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, stacje do dezynfekcji oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. Klienci są informowani o konieczności zakrywania nosa i ust za pośrednictwem materiałów marketingowych umieszczonych w witrynach sklepów, jak i wewnątrz. Cały czas franczyzobiorcom przekazywane są także informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TÜV NORD Polska działa na rynku polskim od 1993 roku. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV NORD GROUP, będącego liderem na rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) i działającego na wszystkich kontynentach od ponad 140 lat. TÜV NORD Polska jest niezależną jednostką, która świadczy usługi z zakresu certyfikacji systemów, osób i produktów, odbiorów technicznych i budowlanych, szkoleń systemowych i biznesowych oraz doradztwa unijnego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing