11. edycja Szkoły Strategii Marki – zapisy już trwają

SSM to rozbudowany kurs z zakresu komunikacji marketingowej. Zajęcia prowadzone przez ekspertów skierowane są do pracowników branży, którzy posiadają już co najmniej kilkuletnie doświadczenie zawodowe.
O autorze
1 min czytania 2014-01-24

Ze względu na praktyczny charakter zajęć oraz stale dostosowywany do bieżących trendów program, SSM przez lata stała się jednym z najbardziej cenionych kursów na rynku w obszarze marketingu. Organizatorem Szkoły Strategii Marki jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

SSM jest dedykowana pracownikom branży komunikacji marketingowej – agencji reklamowych, domów mediowych, agencji PR, jednostek badawczych, agencji interaktywnych oraz działów marketingu i promocji po stronie klienta, którzy posiadają już doświadczenie zawodowe. Szkoła służy z jednej strony usystematyzowaniu posiadanej wiedzy i umiejętności, a z drugiej – poszerzeniu perspektywy oraz zaprezentowaniu szerokiego spojrzenia na kwestię budowania strategii marek oraz ich komunikacji. Kurs ma na celu także podnoszenie roli strategii w codziennej pracy osób zatrudnionych w działach marketingu oraz agencji i domów mediowych.

Prowadzącymi zajęcia w SSM są wybitni stratedzy oraz marketerzy mający różnorodne i bogate doświadczenia, dzięki czemu kursanci będą mieli okazję spojrzeć na problematykę kompleksowo. Uczestnicy szkoły podczas zajęć skoncentrują się na zagadnieniu architektury marki, omówią każdy jej element i w formie ćwiczeń zrekonstruują najważniejsze zagadnienia, przenosząc je na swoją codzienną pracę. Dzięki bacznej obserwacji organizatorów i prowadzących, każdorazowo program SSM ulega pewnym modyfikacjom, tak aby na bieżąco koncentrować się na aktualnych trendach, narzędziach i metodach komunikowania.

Oprócz tego w ramach programu, uczestnicy będą rozmawiać nt. roli strategii w biznesie, zajmować się poszczególnymi dziedzinami komunikacji marketingowej, jak również badaniami, mierzeniem efektywności, szukaniem insightów czy tworzeniem briefów. Osoby biorące udział w SSM uzyskają również dostęp do różnorodnych zajęć fakultatywnych, dzięki czemu pogłębią swoją wiedzę w wybranym zakresie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze zajęcia planowane są już na 7 marca 2014 r. SSM będzie łącznie składać się z 26 zjazdów zakończonych następnie egzaminem oraz obroną prac dyplomowych w grudniu. 8-godzinne zjazdy zaplanowane są na piątki i soboty.

Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresem: www.ssm.edu.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym zajęć.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się