11. edycja Szkoły Strategii Marki – zapisy już trwają

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
11. edycja Szkoły Strategii Marki – zapisy już trwają

SSM to rozbudowany kurs z zakresu komunikacji marketingowej. Zajęcia prowadzone przez ekspertów skierowane są do pracowników branży, którzy posiadają już co najmniej kilkuletnie doświadczenie zawodowe.

Ze względu na praktyczny charakter zajęć oraz stale dostosowywany do bieżących trendów program, SSM przez lata stała się jednym z najbardziej cenionych kursów na rynku w obszarze marketingu. Organizatorem Szkoły Strategii Marki jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SSM jest dedykowana pracownikom branży komunikacji marketingowej – agencji reklamowych, domów mediowych, agencji PR, jednostek badawczych, agencji interaktywnych oraz działów marketingu i promocji po stronie klienta, którzy posiadają już doświadczenie zawodowe. Szkoła służy z jednej strony usystematyzowaniu posiadanej wiedzy i umiejętności, a z drugiej – poszerzeniu perspektywy oraz zaprezentowaniu szerokiego spojrzenia na kwestię budowania strategii marek oraz ich komunikacji. Kurs ma na celu także podnoszenie roli strategii w codziennej pracy osób zatrudnionych w działach marketingu oraz agencji i domów mediowych.

Prowadzącymi zajęcia w SSM są wybitni stratedzy oraz marketerzy mający różnorodne i bogate doświadczenia, dzięki czemu kursanci będą mieli okazję spojrzeć na problematykę kompleksowo. Uczestnicy szkoły podczas zajęć skoncentrują się na zagadnieniu architektury marki, omówią każdy jej element i w formie ćwiczeń zrekonstruują najważniejsze zagadnienia, przenosząc je na swoją codzienną pracę. Dzięki bacznej obserwacji organizatorów i prowadzących, każdorazowo program SSM ulega pewnym modyfikacjom, tak aby na bieżąco koncentrować się na aktualnych trendach, narzędziach i metodach komunikowania.

Oprócz tego w ramach programu, uczestnicy będą rozmawiać nt. roli strategii w biznesie, zajmować się poszczególnymi dziedzinami komunikacji marketingowej, jak również badaniami, mierzeniem efektywności, szukaniem insightów czy tworzeniem briefów. Osoby biorące udział w SSM uzyskają również dostęp do różnorodnych zajęć fakultatywnych, dzięki czemu pogłębią swoją wiedzę w wybranym zakresie.

Pierwsze zajęcia planowane są już na 7 marca 2014 r. SSM będzie łącznie składać się z 26 zjazdów zakończonych następnie egzaminem oraz obroną prac dyplomowych w grudniu. 8-godzinne zjazdy zaplanowane są na piątki i soboty.

Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresem: www.ssm.edu.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym zajęć.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij