Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fantasyexpo wydało „pierwszy” numer CD-Action

25 sierpnia pojawiło się nowe wydanie CD-Action 10/2020. Jest to pierwszy numer wydany przez Fantasyexpo, które zakupiło prawa do marek CD-Action i PC Format w lipcu bieżącego roku od Wydawnictwa Bauer.
O autorze
1 min czytania 2020-08-25

Pierwsze zmiany widać gołym okiem – do nowego CD-Action powróciły trzy kluczowe osoby: Dawid „spikain” Bojarski (redaktor naczelny), Daniel „CormaC” Bartosik (zastępca redaktora naczelnego) oraz odpowiedzialna za korektę Anna „Anya” Raguza. Przywrócona została kompleksowa kontrola jakości tekstowo-graficznej całego magazynu, której przez kilka ostatnich miesięcy brakowało. Na łamy powróciło też kilku autorów, z którymi czytelnicy CD-Action dawno nie mieli styczności.

W najnowszym numerze przeczytać można między innymi recenzje takich gier jak Death Stranding, Horizon Zero Dawn (w wersjach PC) czy Fast & Furious: Crossroads. Poświęcono też sporo miejsca na publicystykę (traktującą m.in. o dialogach w grach) oraz zapowiedzi nadchodzących produkcji takich jak FIFA 21 czy Shadow Warrior 3.

To dopiero początek – planowana jest między innymi znaczna poprawa jakości papieru, nowa oferta prenumeraty, kolejne powroty autorów ze “starej gwardii”, a także – być może przede wszystkim – nowoczesny serwis WWW oraz kanał YouTube. Wkrótce też wystartuje emisja akcji tzw. crowdfunding udziałowy, który ma za zadanie znacznie przyspieszyć cały proces reaktywacji. Aktualnie pod adresem beesfund.com/wkrotce/cdaction można zapisać się na tzw. waiting listę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj