TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Focus Media Group, Imagine Nation oraz PHD Media Direction nowymi członkami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Mimo aktualnej sytuacji epidemiologicznej na świecie i problemów z jakimi boryka się branża, SAR przyjmuje kolejnych członków do Stowarzyszenia. Imagine Nation dołącza do Klubu Agencji Eventowych SAR, działającego w sekcji SAR.
O autorze
1 min czytania 2020-08-25

– Agencje widzą potrzebę zrzeszania się, współpracy oraz promowania wypracowanych przez Stowarzyszenie standardów. Agencje nie tylko eventowe śledzą jak SAR oraz KAE działa w sztabie kryzysowym #TUgether, którego jest jednym z założycieli. Od samego początku pandemii SAR i KAE biorą aktywny udział w rozmowach z rządem, w wyniku których m.in. zostały opublikowane przez Ministerstwo Rozwoju wytyczne dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2. SAR oraz KAE wypracowali również Zasady Dobrych Praktyk dla klientów i agencji w czasie pandemii oraz przeprowadzili Badanie Kondycji Branży MICE, w ramach którego zebrane zostały odpowiedzi od 33 respondentów. Raport przekazany został do Premiera Mateusza Morawieckiego oraz Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz, celem ukazania aktualnej sytuacji agencji na rynku – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

– Nasze przystąpienie do struktur SAR/KAE jest wynikiem dojrzałej decyzji i ewaluacji naszej grupy przez kilka ostatnich lat. Zarówno Focus Media Group jako agencja komunikacji 360 st. jak i Imagine Nation odpowiadająca w naszej grupie za działania eventowe i field marketingowe to podmioty o dużym doświadczeniu i świadomości własnych kompetencji. Dla nas grono ekspertów i najlepszych przedstawicieli branży zrzeszonych w SAR to miejsce, gdzie możemy bardziej się rozwijać. Będziemy aktywnie wspierać inicjatywy i projekty dając od siebie zaangażowanie i dzięki temu zaznaczymy swój wkład w rozwój branży komunikacyjnej i polepszenie jakości współpracy pomiędzy agencjami a marketerami. Obecna COVIDowa rzeczywistość, która mocna wpływa na nasze działania zarówno w obszarze komunikacyjnym jak i działalności eventowej powoduje że tym bardziej potrzebna jest integracja naszej branży, wspólny głos w ważnych sprawach i dbanie o zachowanie ciągłości biznesowej. SAR to dzisiaj silna struktura, której głos słyszą marketerzy, agencje i wszyscy którzy działają w szeroko rozumianej reklamie, my również chcemy wpierać ten głos bo on jest dzisiaj bardzo ważny dla nas wszystkich – powiedział Rafał Kupidura, prezes zarządu Focus Media Group

Kolejną inicjatywą SAR i KAE wraz z innymi stowarzyszeniami branży MICE jest powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. To grupa przedstawicieli 18 organizacji reprezentujących ponad 500 polskich przedsiębiorców. Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń postawili sobie za cel obronę i odrodzenie branży, poprzez mocny głos w dyskursie na szczeblu rządowym.

W ostatnich tygodniach SAR oraz KAE zostali członkami Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj