Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Raporty społeczne do oceny

Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci mogą wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz na stronie organizatora. Głosowanie potrwa do 14 września.
O autorze
1 min czytania 2020-08-26

Kompania Piwowarska, jako firma odpowiedzialna, od lat aktywnie poprzez swoje działania troszczy się o ochronę środowiska naturalnego, dba o pracowników, społeczeństwo i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Wyniki działań w tych obszarach przedstawia w 12. Raporcie zrównoważonego rozwoju. Już dziś myśląc o przyszłości, jak brzmi tytuł sprawozdania, wykazuje w nim swój wkład choćby w proces zmniejszania emisji gazów cieplarnianych czy zużycia energii, dbałość o praktycznie całkowity odzysk i recykling odpadów i produktów ubocznych, ponadprzeciętną oszczędność wody potrzebnej do uwarzenia piwa. Ponadto, przedstawia swoją dbałość o zdrowie i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu poprzez programy czy działania społeczne. Można również dowiedzieć się z raportu, jak firma dba o równość i różnorodność i jak wspiera np. społeczności lokalne.

Kompania Piwowarska publikuje raport CSR od 2009 roku. Obecny został opracowany na podstawie międzynarodowego standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji GRI Standards 2016 (poziom Core) i obejmuje cały rok kalendarzowy, tj. okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 r. działalności przedsiębiorstwa w 2019 r. Pełna wersja raportu jest dostępna w linku.

Tak jak co roku, także i w tym jedna z nagród w Konkursie Raporty Społeczne zostanie przyznana przez internautów. Otrzyma ją raport, który zdobędzie najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Głosować można na wybrane 3 publikacje do 14 września poprzez formularz dostępny na stronie. Głos będzie ważny w momencie, gdy zostanie zapisany w systemie i potwierdzony poprzez kliknięcie w link przesłany na podany adres e-mail.

W Konkursie oceniane są raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, raporty zintegrowane oraz sprawozdania na temat informacji niefinansowych. Do tegorocznej edycji zgłoszono 56 publikacji. Na tę liczbę składa się między innymi: 12 debiutów, 15 raportów zintegrowanych oraz 3 raporty organizacji pozarządowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z raportami zgłoszonymi do konkursu w 2020 roku i biorącymi udział w głosowaniu można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing