Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#kobietypytająkobiety – rusza inicjatywa badawcza Mobile Institute

Inicjatywa badawcza „Kobiety Silna Płeć”, która została zapoczątkowana w maju i towarzysząca jej akcja “kobietypytająkobiety, są w całości poświęcone kobietom. Inicjatorem jest firma badawcza Mobile Institute. Projekt ma na celu poznanie opinii Polek w różnych obszarach.
O autorze
2 min czytania 2020-08-26

W ramach akcji #kobietypyytająkobiety internauci, a w szczególności internautki zostali poproszeni o wskazanie swoich propozycji pytań, które chcieliby zadać Polkom. Zgłoszonych zostało ponad 100 ciekawych pytań, które dotyczyły różnych sfer życia. Propozycje zostały podzielone na obszary takie jak praca, rodzina i relacje, finanse, samoocena, rozwój, czas wolny, społeczeństwo, marzenia, otoczenie czy generalnie funkcjonujące w społeczeństwie opinie o kobietach. Pojawiło się wiele ciekawych pytań w kontekście relacji mam z dziećmi i wpływu tych relacji na wartości i zachowania przyszłych pokoleń. Internautki zastanawiają się też i pytają o wyzwania i zagrożenia dla kobiet we współczesnym świecie. Ambasadorki projektu „Kobiety Silna Płeć” przy pomocy elektronicznego formularza, wybrały spośród zgłoszonych te, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej społecznie istotne. Wśród jurorek oceniających pytania znalazły się: Ilona Adamska – wydawca i redaktor naczelna magazynów Imperium Kobiet i Law Business Quality, Renata Dutkiewicz – dyrektor ds. sektora spożywczego i FMCG w Santander Bank Polska, Sylwia Hałas-Dej – dyrektor Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów, w ramach którego odpowiada za studia podyplomowe i MBA, Aleksandra Karasińska – redaktor naczelna Newsweek.pl i Forbes, dr hab. Urszula Kluczyńska prof. CDV – badaczka i naukowczyni, certyfikowana tutorka, wykładowca w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Klara Kowtun – współzałożycielka marki RISK made in Warsaw, Edyta Krysiuk-Kowalczyk – dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Żywiec Zdrój, Iwona Kutyna – dziennikarka, prowadząca, wydawca, producent, związana z portalem Onet, gdzie prowadzi Onet Rano, Dorota Minta – psycholog i psychoterapeuta, Joanna Nojszewska – zastępczyni redaktora naczelnego Twojego Stylu, Anna Nowacka – menadżer ds. partnerstw strategicznych w EMPIKu, Antonina Samecka – CEO i dyrektor kreatywna marki RISK made in Warsaw, Patrycja Sass-Staniszewska – prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Anna Skoczylas – mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej, Wykładowca SGH i Brian Tracy International, CEO w portugalskiej spółce FMCG, Justyna Skorupska – board representative & omnichannel expert w e-point SA oraz założycielka fundacji Kobiety e-biznesu, Joanna Stopyra – konsultant PR i założycielka portalu Women Power Media, Daria Sulgostowska – global corporate communications manager i Rzecznik Prasowy CCC SA, Karolina Szenk- Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w UPS, Karolina Szuba – członek zarządu Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Baltona S.A. oraz COO, Ewa Tchórzewska – założycielka firmy Global X Solutions, Anna Urbańska – master trener Structogram, wiceprezes zarządu i partner Instytutu Colina Rose, Magdalena Wawrzyniak – co-founder / president of the board w Associated Apps.

W ten sposób kwestionariusz badawczy został wzbogacony o kilkanaście różnorodnych zagadnień. Wśród wybranych przez Ambasadorki propozycji pytań znalazły się takie jak: „Jak opisałabyś współczesną Polkę?”, „Czego Twoim zdaniem boją się niezależne zawodowo kobiety?”, „Jakie widzisz mocne i słabe strony współpracy z innymi kobietami?” czy „Ile godzin dziennie poświęcasz tylko sobie?”, czy “Jak finansujesz swoje NIEcodzienne potrzeby?”. Na te pytania na pewno postara się znaleźć odpowiedź prowadzone badanie. Oprócz wskazań internautów, do kwestionariusza trafiły również pytania zgłoszone bezpośrednio przez ambasadorki projektu. W ten sposób we współpracy badaczy, ekspertek, menedżerek, przedstawicielek mediów oraz internautów powstał finalny kwestionariusz badawczy.

Odpowiedzi na pytania od 1500 Polek i Polaków będą zbierane do końca sierpnia. Następnie, na ich podstawie, zostanie opracowany raport, którego premiera odbędzie się w połowie października.

Do akcji dołączają też kolejni partnerzy i podejmowane są nowe inicjatywy towarzyszące badaniu. Obecnie internautki mogą odpowiedzieć na pytanie o to „Jakie wyzwania stoją przed kobietami we współczesnym świecie?” i wygrać zestawy kosmetyków naturalnych od marki Naturativ. Dodatkowo ich wypowiedzi mają szansę znaleźć się w raporcie. Konkurs trwa do 31 sierpnia. Aby wziąć udział należy wypełnić formularz dostępny pod linkiem opinie.mobi/token/CON01.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorzy zachęcają do udziału i śledzenia dalszych etapów projektu. Zapraszają także na dedykowany landing page inicjatywy: mobileinstitute.eu/kobiety

Słuchaj podcastu NowyMarketing