Żywiec Zdrój daje drugie życie banerom reklamowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żywiec Zdrój daje drugie życie banerom reklamowym

Żywiec Zdrój przekazał do recyklingu banery reklamowe z kampanii „Zrównoważona przez naturę”. 2300 m2 materiału winylowego wykorzystanego do ich produkcji trafiło na rzecz fundacji Zielony Ład zajmującej się działaniami określonymi w ramach programu Unii Europejskiej „European Green Deal”.

W najbliższym czasie powstaną z niego m.in. wielorazowe torby na zakupy, plecaki, portfele, fartuchy czy nawet worki do podlewania drzew. Dochód z ich sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na cele statutowe fundacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Zrównoważona przez naturę”, oprócz pokazywania unikalnego pochodzenia i cech wody Żywiec Zdrój, miała na celu promowanie właściwych nawyków w zakresie segregacji odpadów i ich recyklingu. W maju wystartowała kopia telewizyjna przygotowana w 100% z istniejących już materiałów, teraz do ponownego przetworzenia trafia całość materiału winylowego wykorzystanego do produkcji banerów reklamowych. Tymi działaniami marka chce zwrócić uwagę na fakt, że każdy surowiec zasługuje na to, by dać mu drugie życie.

– Troska o naturę jest nieodłącznym elementem strategii naszej firmy. Od lat podejmujemy działania, by zminimalizować nasz wpływ na środowisko. Naturalnym było więc dla nas, że wyprodukowane na potrzeby kampanii materiały muszą zostać ponownie przetworzone. Cieszymy się, że oprócz możliwości ich recyklingu możemy przekazać je na rzecz fundacji Zielony Ład, której proekologiczne plany pozostają w zgodzie z naszymi aktywnościami – mówi Klaudia Krawczyk, brand manager Żywiec Zdrój.

Kampania outdoorowa „Zrównoważona przez naturę” prowadzona była przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Do produkcji bannerów reklamowych wykorzystano 2300 m2 materiału winylowego,

z którego powstaną m.in. torby wielokrotnego użytku, plecaki, portfele, fartuchy, śliniaki czy specjalne torby do podlewania drzew. Dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji Zielony ład działającej na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij