Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W ramach promocji modelu PUMA X-Ray marka dostarczy buty za pomocą drona

Marka PUMA i sieć Martes Sport w niekonwencjonalny sposób promują nową linię butów PUMA X-Ray. W ramach organizowanego konkursu buty będą dostarczane dronem na terenie całej Polski. Konkurs potrwa do 7 września br.
O autorze
1 min czytania 2020-08-31

W sobotę 22 sierpnia br. ruszyła kampania online przygotowana we współpracy marki PUMA z siecią sklepów Martes Sport. Partnerzy akcji mierzą wysoko, i to dosłownie. Zamiast tradycyjnej paczki wręczanej przez kuriera, buty będą spadały prosto z nieba do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tam też udadzą się zwycięzcy, by odebrać nagrodę. Wykreowane wokół dostawy unikalne shoppping experience ma zachęcić konsumentów do zakupu butów i doświadczenia czegoś nowego.

W towarzyszącym kampanii spocie dwójka młodych bohaterów zmierza do celu – strefy zrzutu. Narracja prowadzona raz z perspektywy dziewczyny, raz chłopaka ilustruje, jak krok po kroku odebrać wygraną, czyli dostawę dronem PUMA X-Ray i zwrot wartości zakupionych butów. Nagroda zostaje dostarczona dronem we wcześniej ustalonym miejscu i o określonej porze. Na stronie www.pumazdrona.pl znajdują się wszystkie szczegóły konkursu. Tam też można zgłosić się do udziału, podając numer paragonu lub zamówienia potwierdzający zakup obuwia.

W ramach trwającego dwa tygodnie konkursu, tj. od 25 sierpnia do 7 września, marka PUMA i sieć sklepów Martes Sport planują zrealizować blisko sto dostaw dronem. To prekursorskie działanie na taką skalę. Loty dostawcze w przestrzeni powietrznej odbywały się dotąd za granicą, pionierem jest USA, Wielka Brytania i Chiny. Na razie jednak powietrzne przesyłki obejmują przede wszystkim usługi medyczne czy wojskowe lub ograniczają się do incydentalnych dostaw komercyjnych. Liczba założonych dostaw powietrznych w segmencie konsumenckim w kampanii PUMA z Drona przewyższa zatem dotychczasowe działania na naszym rodzimym rynku.

Do kampanii zostali zaangażowani także influencerzy: Karol Gązwa, znany jako Blowek, Natalia Karczmarczyk, czyli Natsu, Lena Moonlight oraz Kamil Owczarek. Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów PUMA X-Ray dronem. Każda z publikacji została opatrzona oficjalnym hasztagiem akcji #pumazdrona.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje swoim zasięgiem działania digitalowe, social media, materiały promocyjne w sklepach stacjonarnych oraz cykl aktywacji w przestrzeni miejskiej związany z realizacją nagród. Za koncept kreatywny, działania komunikacyjne i produkcję materiałów odpowiada HOLO Agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing