TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła Kampania Złotej Wstążki

W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na leczenie dzieci cierpiących na nie, ruszyła Kampania Złotej Wstążki. Jej inicjatorem i organizatorem jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
O autorze
2 min czytania 2020-09-02

Kampania Złotej Wstążki jest organizowana w Polsce po raz pierwszy z inicjatywy Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” i ma charakter społeczny. Dzięki tej inicjatywie Polska dołącza we wrześniu do światowego miesiąca świadomości nowotworów dziecięcych, którego symbolem jest złota wstążka. Za strategię, kreację, produkcję kampanii odpowiada agencja dem interactive.

– Chcemy zaangażować wszystkich na rzecz walki z nowotworami dziecięcymi. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Nasza kampania została wymyślona tak, żeby każdy mógł się włączyć i poczuć, że ma wpływ na polepszenie się sytuacji chorych na raka dzieci – wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.zlotawstazka.pl, gdzie na bieżąco można śledzić, co przygotowano w ramach kampanii, poznać sposoby zaangażowania i dokonywać wpłat na leczenie dzieci chorych onkologicznie.

Na Instagramie z kolei pojawiło się Wyzwanie Złotej Wstążki, polegające na szerzeniu świadomości na temat nowotworów dziecięcych poprzez udostępnianie zdjęć z symbolem złotej wstążki oznaczonych #zlotawstazka. Zaplanowano także akcje z influencerami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby pokazać solidarność z dziećmi i ich rodzinami w walce z rakiem na stronie www.zlotawstazka.pl i komunikacji mediowej, opublikowano historie „Prawdziwych Bohaterów”: dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy.

Kampanii towarzyszy spot, w którym udział wzięli Maja Popielarska – prezenterka telewizyjna i autorka książek o tematyce ogrodniczej, Maciej Orłoś – dziennikarz nowych mediów, Naval – były żołnierz Jednostki Wojskowej GROM oraz Magdalena Loska – wielokrotna Mistrzyni Świata, Europy i Polski w brazylijskim Jiu Jitsu. Wsparli kampanię, by zwrócić i przekierować uwagę z osób z pierwszych stron gazet czy ekranów telewizorów, na tych, którzy na co dzień walczą o życie z nowotworem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedną z najbardziej angażujących inicjatyw w ramach Kampanii Złotej Wstążki jest RakReaton, czyli ogólnopolskie wyzwanie dotyczące pokonania miliona kilometrów w celu zebrania 100 000 złotych na leczenie dzieci chorych na nowotwory. Starania uczestników RakReatonu będzie można zobaczyć w relacjach na Facebooku i Instagramie #rakreaton. Partnerem technologicznym wyzwania jest aplikacja Activy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii została uruchomiona także specjalna akcja fundraisingowa we współpracy z portalem Siepomaga.pl. Jej celem jest wsparcie finansowe „Programu Broviac. Krócej w szpitalu”.

Przez cały okres trwania kampanii odbywać się będą działania uświadamiające nt. nowotworów dziecięcych i fundraisingowe – zachęcające do wsparcia leczenia dzieci chorych na nowotwory, we współpracy z mediami za pomocą działań PR i reklamowych.

W Polsce co roku ponad tysiąc rodzin słyszy diagnozę: „Państwa dziecko ma nowotwór”. Nowoczesne metody leczenia sprawiają, że 80% dzieci dostaje szansę na wyzdrowienie. Terapia może trwać kilka lat i być bardzo kosztowna, ale wciąż 1 na 5 dzieci nie udaje się pomóc. Kampania Złotej Wstążki ma być realnym wsparciem i zmieniać oblicze polskiej onkologii i hematologii dziecięcej.