„Co się dzieje z moim ciałem?” - nowa odsłona platformy edukacyjnej Akademia Dojrzewania Lactacyd

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Co się dzieje z moim ciałem?” - nowa odsłona platformy edukacyjnej Akademia Dojrzewania Lactacyd

Wraz z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna, już 8. edycja Akademii Dojrzewania, ogólnopolskiego programu edukacyjnego marki Lactacyd, skierowanego do dziewcząt w wieku 10-15 lat.

Lactacyd jako marka stworzona dla kobiet i z myślą o kobietach, od lat promuje edukację młodych dziewczyn. Wspiera pedagogów szkolnych w realizacji zajęć lekcyjnych z nastolatkami w ramach przedmiotu „wychowanie do życia w rodzinie”. Program w ciągu 7 lat trwania dotarł do 7,5 tysiąca placówek szkolnych, do których dostarczono 18 tysięcy pakietów dydaktycznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku projekt otrzymał nowy serwis, który ma na celu stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której nastolatki będą mogły dzielić się swoimi wątpliwościami na temat zmian zachodzących w czasie dojrzewania i otrzymywać specjalistyczną wiedzę w temacie. 

– Zdajemy sobie sprawę, że podstawowym źródłem wiedzy nastolatek na temat dorastania jest internet. Niestety nie zawsze można tam znaleźć sprawdzone informacje. Dlatego jako Lactacyd, marka stworzona z myślą o kobietach, bierzemy odpowiedzialność za edukację młodych pokoleń, nie tylko w zakresie higieny, ale także wszystkich aspektów dorastania. Dostarczamy dziewczynom sprawdzone informacje ze wsparciem najlepszych specjalistów. Mówimy o rzeczach ważnych i trudnych, jednocześnie utrzymując koloryt i lekkość właściwe dla wieku nastoletniego. Akademia Dojrzewania ma być miejscem przyjaznym, w którym dziewczyny mają swój głos oraz komfortową przestrzeń w mówieniu o rzeczach intymnych – mówi Małgorzata Rokicka, category manager. 

Platforma oferuje kilkadziesiąt artykułów edukacyjnych, które powstały we współpracy z autorytetami z dziedziny psychologii i ginekologii. Zarówno język jak i tematyka materiałów zostały dostosowane do odbiorców - dziewcząt w wieku nastoletnim oraz rodziców. Serwis zawiera także zamknięte forum, do którego wstęp będą miały tylko zalogowane nastolatki. Jest to bezpieczna przystań, w której będą mogły zadawać nurtujące je pytania. Odpowiadać na nie będzie ekspert – lekarz ginekolog położnik dr n.med. Anna Wilczyńska.

Start nowej odsłony serwisu wspierany jest kampanią digitalową – „Dla dziewczyn, które wiedzą więcej”. Komunikacja zachęca do tego, aby nie wstydzić się mówić o okolicach intymnych, mimo, że bywa to trudne, zwłaszcza dla nastolatek.

Za nowy koncept i design serwisu oraz kampanię online odpowiada agencja Twin .digital collective, za prowadzenie programu agencja Adliner, a za content na stronie oraz programowanie agencja Wavemaker. 

Strona dostępna jest tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij