Moving Forward Together – ruszyła najnowsza kampania marki Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger przedstawia globalną kampanię jesień 2020: Moving Forward Together. Jej celem jest zaproszenie klientów do twórczej społeczności, zachęcenie do optymistycznej drogi naprzód i mobilizacja do kształtowania lepszej przyszłości.
O autorze
2 min czytania 2020-09-02

Na cały sezon zaplanowano poświęcone tej idei wydarzenia, w tym wspólne tworzenie projektów przyjaznych środowisku, pracownie naprawy i personalizacji ubrań oraz lokalne aktywacje. Główne przesłanie sezonu wywodzi się z naczelnego celu Tommy’ego Hilfigera, by tworzyć modę, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Europejska premiera kampanii odbędzie się 2 września 2020 r.

– Mierzymy się z niespotykanymi społecznymi i ekonomicznymi wyzwaniami. Wspólnota jest najpewniejszym sposobym, by je przetrwać i wciąż iść do przodu, Każdy problem jest szansą. Może przybliżyć nas o krok do spełnienia marzeń, odświeżyć nasze spojrzenie na świat i inspirować do kreatywności, która zaskoczy nawet nas samych. Przez kampanię Moving Forward Together pragniemy na nowo rozpalić w nas twórczą iskrę i nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna – mówi Tommy Hilfiger.

Autorem kampanii jest fotograf Dan Martensen, który eksponuje wyjątkowe piękno każdej z kultur, które przedstawia. W zdjęciach wystąpiło grono światowych ikon ruchu na rzecz inkluzywności, w tym Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park i Precious Lee. Sesję zrealizowano na filmowym ranczu Disneya – Golden Oak w Kalifornii.

Przyjazne środowisku ubrania wspólnie zaprojektowane przez klientów

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fani TOMMY HILFIGER zostaną zaproszeni do wspólnego tworzenia nowych produktów marki. 2 września uruchomiona zostanie specjalna platforma internetowa, która pozwoli uczestniczyć w grupowym projektowaniu nowych ubrań i reaktywacji modeli z zeszłych sezonów. Następnie zostaną one wyprodukowane z resztek materiałów po poprzednich kolekcjach i trafią do sprzedaży na całym świecie: w sklepie online tommy.com i wybranych sklepach w Europie, Amerykach oraz rejonie Azji i Pacyfiku. W kolejnym etapie kampanii uruchomione zostaną zaskakujące aktywacje, związane z personalizacją ubrań.

Pracownie naprawy i personalizacji ubrań Tommy Repair Shop

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sklepach w wybranych krajach uruchomione zostaną warsztaty Tommy Repair Shop, gdzie klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnej naprawy ubrań przez lokalnych krawców i artystów, najbardziej dotkniętych pandemią. Miejscowi twórcy i rzemieślnicy otrzymają dedykowaną przestrzeń w sklepach TOMMY HILFIGER, gdzie będą mogli eksponować prace i prowadzić własny biznes – a także nawiązać relacje z gronem potencjalnych klientów. Celem inicjatywy jest również przedłużenie życia ulubionych ubrań fanów marki – to kolejny z kroków na trasie Tommy’ego HIlfigera w stronę mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Pierwsze pracownie Tommy Repair Shop zostaną otwarte 18 września w Hamburgu i Dusseldorfie. Wydarzenia na kolejnych europejskich rynkach realizowane będą przez całą jesień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktywacje związane z kampanią Moving Forward Together są kontynuacją ostatnich inicjatyw charytatywnych Tommy’ego Hilfigera. W czasie pandemii marka projektanta podarowała pracownikom ochrony zdrowia 10 000 białych T-shirtów. Społeczność marki TOMMY HILFIGER została także zaproszona do współtworzenia specjalnej kolekcji kapsułowej – środki uzyskane z jej sprzedaży przekazano na rzecz światowej walki z COVID-19. Kampania Moving Forward Together jest kolejnym etapem naszej wspólnej drogi naprzód, która pomoże światu mody i branży kreatywnej wrócić do normalności.