Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę

Nowa kampania reklamowa Orange na kartę, promująca ofertę 200 złotych na rozmowy przy zakupie startera, wystartowała 1 września. Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Badi Badi i Lunapark.

W rolę bohaterów ponownie wcielili się Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Ambasadorzy marki wybrali się do parku linowego, w którym podejmują się bohaterskiego wyzwania – zjechania na tyrolce. Bohaterów łączy to, że w Orange na kartę wszystko mogą przegadać, w tym zachęcić kolegę do zjazdu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot można oglądać w telewizji i internecie. Będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Film Produkcji. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij