Panasonic dołącza do klientów Big Picture

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Panasonic dołącza do klientów Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączył gigant technologiczny Panasonic. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i ma charakter długofalowy. Agencja od sierpnia 2020 odpowiada za przygotowanie całościowej strategii oraz koordynację działań PR.

Panasonic to jeden z wiodących producentów elektroniki użytkowej na świecie. Firma od ponad 100 lat wypełnia misję swojego założyciela, Konosuke Matsushita, którego celem była walka o lepsze życie i lepszy świat (motto „Better Life, Better World”).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji Big  Picture będzie należałało przygotowanie całościowej strategii działań PR marki, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz aktywne prowadzenie biura prasowego.  Big Picture będzie odpowiedzalne za komunikację wszystkich kategorii produktowych z portfolio Panasonic, w tym segmentów: telewizory, kamery i aparaty, audio i video, słuchawki, małe AGD oraz pielęgnacja ciała.

W ostatnich kwartałach 2020 Panasonic wzmocni swoją komunikację poprzez szereg zasięgowych działań PR, m.in. głośne współprace ambasadorskie, duże premiery produktowe oraz kooperacje z top influencerami.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadać będzie zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director – Karolina Pękalska oraz Marta Kłys. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij