Polska agencja finalistą konkursu Content Marketing Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska agencja finalistą konkursu Content Marketing Awards

Ogłoszono listę finalistów prestiżowego konkursu Content Marketing Awards, organizowanego przez Content Marketing Institute. Wśród wyróżnionych zgłoszeń nie zabrakło polskiej agencji – Harbingers.

The Content Marketing Awards to największy i najstarszy międzynarodowy konkurs content marketingowy organizowany przez Content Marketing Institute – wiodąca na świecie organizację, zajmująca się edukacją i szkoleniami w zakresie CM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jury w ponad 80 kategoriach wyróżnia kluczowe aspekty marketingu treści, m.in. najlepszą strategię, proces automatyzacji, czy metodologię badań w wielu różnych branżach – od opieki zdrowotnej, po produkcję. Zwycięzcy tych kategorii mają również szansę na nominację do jednej z siedmiu prestiżowych nagród Content Marketing Award, w tym Project of the Year, Agencies of the Year, Content Marketers of the Year oraz Branded Content Campaigns of the Year.

Tegoroczne jury przejrzało setki zgłoszeń z całego świata, aby wyróżnić najlepsze z najlepszych. Wśród nich nie zabrakło polskiej agencji performance marketingu – Harbingers jako jedyni w Polsce zostali docenieni przez Content Marketing Institute i to w aż trzech kategoriach:

  • Best Content Marketing Program in Healthcare – Dr.Max
  • Best Content Marketing Program in Travel/Tourism – Kopalnia Soli “Wieliczka”
  • Content Marketing ROI/Measurement Program – Swiss

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij