TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Alles dobre, Alles naturalne!, czyli nowa kampania reklamowa parówek z linii Tarczyński Naturalnie

Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. Tym razem osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-04

Alles dobre, Alles naturalne!

Wiodącym celem najnowszego spotu marki Tarczyński S.A. jest budowa świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z szynki – produktu z stworzonego tylko z naturalnych składników bez dodatku konserwantów.  

Cała kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który można było dostrzec we wcześniejszych produkcjach firmy,  podkreślając tym samym jej międzynarodowość i budowę dumy z polskiego produktu na Świecie. Firma działa bowiem w blisko 30 krajach świata na 4 kontynentach. 

Zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja spotu rozgrywa się w Bawarii, która jest odzwierciedleniem naturalności stanowiącej klucz jesiennej kampanii Tarczyński S.A. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Naturalnie – zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie. 

– Stawiamy na naturalność produktów oraz kreowanie zdrowych nawyków żywieniowych, zgodnie z ideą  marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wynika to nie tylko z ich postaw, ale i świadomego stylu życia. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom będziemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, co jest misją naszej firmy – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się