Alles dobre, Alles naturalne!, czyli nowa kampania reklamowa parówek z linii Tarczyński Naturalnie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Alles dobre, Alles naturalne!, czyli nowa kampania reklamowa parówek z linii Tarczyński Naturalnie

Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. Tym razem osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów.

Alles dobre, Alles naturalne!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wiodącym celem najnowszego spotu marki Tarczyński S.A. jest budowa świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z szynki - produktu z stworzonego tylko z naturalnych składników bez dodatku konserwantów.  

Cała kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który można było dostrzec we wcześniejszych produkcjach firmy,  podkreślając tym samym jej międzynarodowość i budowę dumy z polskiego produktu na Świecie. Firma działa bowiem w blisko 30 krajach świata na 4 kontynentach. 

Zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie

Akcja spotu rozgrywa się w Bawarii, która jest odzwierciedleniem naturalności stanowiącej klucz jesiennej kampanii Tarczyński S.A. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Naturalnie - zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie. 

– Stawiamy na naturalność produktów oraz kreowanie zdrowych nawyków żywieniowych, zgodnie z ideą  marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wynika to nie tylko z ich postaw, ale i świadomego stylu życia. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom będziemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, co jest misją naszej firmy – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij