WD-40 wykorzystuje influencerów do promocji linii produktów BIKE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WD-40 wykorzystuje influencerów do promocji linii produktów BIKE

WD-40 promuje w Polsce linię produktów BIKE dedykowaną użytkownikom rowerów. Marka postawiła na kampanię z influencerami i między innymi nawiązała współpracę ze słynącym z obiektywnych i nierzadko ostrych recenzji kanałem bikeshow.cc (BKSH) prowadzonym przez Jana Piątkiewicza.

– W ramach akcji powstały już dwa filmy z testami. Jesteśmy pewni jakości produktów. Zdecydowaliśmy się oddać je do testów profesjonaliście, który wychwyci każdy mankament. Dzięki temu dowiemy się jak można je ulepszyć, a potencjalny klient będzie wiedział na co tak naprawdę wydaje pieniądze. WD-40 to globalna marka istniejąca od wielu dekad, którą wyróżnia autentyczność – tłumaczy koordynator akcji Norbert Oruba.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oruba ma bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Współpracował z czołówką polskiego YouTuba, gwiazdami TVN-u oraz ze sportowcami mającymi w swoim dorobku tytuły Mistrza Świata i Europy. 

Akcję wspierają mniejsi zasięgowo blogerzy i instagramerzy. Wśród nich znaleźli się prowadzący kanały jak RPG Rowerem po Górach, który zaprezentował na profilu produkty WD-40 i przekazał je na licytację dla chorej Julii Kuczały. Podobnie akcję wspiera na Instagramie Damian Berłowski prowadzący bloga Rowerem po Śląsku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij