K2 z najnowszą kampanią dla UPC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 z najnowszą kampanią dla UPC

Agencja kreatywna K2 przygotowała kolejną kampanię, z superszybkim brand hero UPCeuszem w roli głównej.

W ramach działań promujących najszybszy internet w Polsce od UPC ruszyła kampania telewizyjna i digitalowa przygotowana przez Agencję K2. Jej głównym celem jest zakomunikowanie, że wyjątkową szybkość internetu od UPC potwierdzają Ookla Speedtest i SpeedTest.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasza najnowsza kampania to już kolejna odsłona formatu kreatywnego, w ramach którego promujemy usługi UPC. Tym razem, brand hero UPCeusz pędzi, śmiga i wciela się w różne role, żeby podkreślić szybkość i niezawodność internetu UPC – mówi senior copywriter Magda Banasik, współautorka kampanii.

Spot wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcję przygotował Human Ark, a spot udźwiękowiło studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, spoty radiowe i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij